четвртак, 18. фебруар 2010.

Nenamensko ili namensko trošenje novca iz budžeta


Službeni automobil za direktorovu pudlicu


Zamenica direktora je najbitniji i ključni faktor uspešnog poslovanja jedne firme. Ako je zamenica kvalitetna, znači da će pozitivno uticati na direktora. Ako je direktor pod pozitivnim uticajima zamenice, znači da će i poslovanje firme biti pozitivno. A da bi zamenica bila kvalitetna, logično je da u nju treba uložiti novac. Pošto krizna vremena zahtevaju vanredne mere i krupne i smele poduhvate ne bi li se tako eliminisala, logično je da se onda mora više ulagati u zamenicu i njen kvalitet, da bi pozitivan uticaj na direktora bio još veći, a samim tim i još pozitivnije poslovanje firme. A samo još pozitivnije poslovanje i još veći plus na računu firme mogu nju i njene radnike da izvuku iz krize. Filozofija je jednostavna - više ulaganja u direktorovu zamenicu u kriznim vremenima dovešće do bržeg i bezbolnijeg izlaska iz krize. Mada, kako ekspert na mestu ministra finansija kaže, mi smo izašli iz krize. Ako je to tačno, onda plata zamenice direktora mora biti manja. Skup automobil je itekako potreban, jer to ostavlja utisak na poljoprivrednike koje treba privući da u hordama nagrnu na pijace i plasiraju svoju robu na tržište, plaćajući za tezge astronomske cifre. Skup auto govori o statusu firme. Da direktor dođe u golfu dvojci kod običnog poljoprivrednika da kupi papriku ili neko drugo povrće, bi ga gledao kao sebi ravnog i ne bi hteo da ima nikakvog posla sa barabom, znao bi da hoće da ga zajebe. I šta ima loše u tome ako se poveze pudlica u tom autu, ako se već frizeraj za pudlice nalazi na putu ka pijaci? Zar treba jadna direktorkina pudlica da ostane nenafrizirana?! Zar je to ta briga o životinjama, ostaviti pudlicu u 21. veku nenafriziranu?! I to direktorsku pudlicu?! Zar i pudlica nema svoje estetske potrebe, ako što svi imamo, kao što ima i njena direktorka? Uostalom, direktorke preduzeća i treba da se ugledaju na osobe kao što je Paris Hilton ili Seka Aleksić, jer to evidentno doprinosi boljem poslovanju. I na sve to, benzin. Pa za šta se muče ljudi na naftnim bušotinama širom sveta? Za koga oni vade tu naftu? Za čije babe zdravlje? Da bi stajala u kanisterima ili da bi se tankali rezervoari? Zbog čega opština kupuje benzin nego da bi se točio u rezervoare i da bi se funkcioneri vozikali okolo? Ljudi koriste automobil i benzin za ono za šta je predviđen. Pustite ljude da rade svoj posao, da voze pudlice, da troše benzin i da idu po prijemima, za to su plaćeni!

Нема коментара:

Постави коментар